Robotický dohled 24-7-365
KAŽDÉHO BATERIOVÉHO SYSTÉMU STORION
Od roku 2015 každý kdo má STORION ví, že nemusí shánět instalatéra. Průměrná doba vyřízení podnětu nebo reklamace je 2,82 dne
Stačí přes portál www.alphaess.com dálkového dohledu v sekci COMPLIANT kontaktovat přímo výrobce ALPHA ESS Co.Ltd. ( … a nebo se obrátí na svého instalatéra, který podnět výrobci zadává). Je zde zobrazena časová osa a stav řešení podnětu. Pokud máte pocit, že „ … se nic neděje“ pak v portále kliknete na tlačítko REMIND.
- Jde to fofrem - průměrná doba vyřízení podnětu nebo reklamace je 2,82 dne
- Žádný klient se nedoprošuje zásahu a nemusí čekat 30 dnů
- Bezkonkurenční realita - systémy STORION disponují DÁLKOVÝM PŘÍSTUPEM nenabízí jen pouhý MONITORING
- Dálkovým přístupem lze systém aktualizovat, předcházet komunikačním defektům a provést aktualizaci systému nebo konkrétního prvku bez zásahu klienta, systém lze dálkově taky restartovat
- Umělá inteligence - algoritmus trvale 24 hodin (nikoliv opožděně periodicky) shromažďuje informace o chybových stavech každého STORIONu a předchází jim automatickými aktualizacemi
- Pokud algoritmus vyhodnotí potřebu manuálního zásah pak jej některý z techniků neprodleně provede
- Vždy kontaktní – sledujete progres podnětu na časové ose
- Váš názor je pro nás důležitý – na závěr ohodnotíte práci technika z ALPHA ESS
- Výsledkem je bezkonkurenčně spolehlivý systém, spokojený uživatel ( … a také instalatér což jde poznat )
- Služba je bezplatná po dobu záruky což je 10 let.